Agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przygotowała kolejną edycję badania medialności klubów piłkarskich w Polsce. Warta uplasowała się na trzecim miejscu w I lidze pod kątem medialności w styczniu 2012 roku. Przed naszym klubem uplasowały się jedynie kluby, które w minionym sezonie spadły z Ekstraklasy: Polonia Bytom i Arka Gdynia. Gdyby Warta była klasyfikowana w Ekstraklasie, znalazłaby się na 13. miejscu pod kątem medialności.
Warto zauważyć, że pod kątem ewiwalentu reklamowego, obliczonego na podstawie wyceny publikacji prasowych w których pisano na temat klubu, Warta zajęła drugą pozycję w I lidze za Polonią Bytom.
Badanie „Polska Piłka” przeprowadzone zostało na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. W styczniu 2012 przeanalizowano 12 tys. publikacji. Łącznie od początku badania – czyli od 1 marca 2010 do 31 stycznia 2012 analitycy wzięli pod uwagę 304 tys. informacji.